PUSS

Ja jag säger då de, igår som sagt så åkte jag till forsheda. Plingade på hemma hos Malin, hörde Ragnar (hunden) skälla inifrån och så gick jag in. Mötte pernilla precis innanför och fick en stor kram. Malins mamma är världens sötaste :) och Ragnar är världens gulligaste lilla hund.

Malin var på g när jag kom så vi stannade inte inne länge innan vi åkte till Värnamo. Det var fint väder, karneval och en massa folk inne i stan! Trotts allt folk så träffade jag inte på så jätte många jag kände, men dock de sötaste jag sprang på :)

Min klasskompis Chirin var där och hon var lika glad och sken som en sol som hon alltid gör!

Sen sprang jag på en gamal klasskompis föräldrar och det var så himla kul att träffa dom, det var minst tre år sen. De hade träffat mamma tidigare och hört allt om operationen, så de undrade hur allt hade gått och hur det var med mig nu, jag sa hur allt hade gått och att det börjar bli bra nu. De fick tårar i ögonen och kramade om mig. Det kändes jätte konstigt, att andra bry sig om mig på det viset. Ja log och sa - men det kunde ju vatt värre. De är verkligen så underbara och söta och det var så kul att träffa dom!

Hur som haver så gick vi bara en vända i stan, jag fastnade vid ett ställe där det stod några indianer och spelade jätte vacker musik. Helt magiskt var det. Och indianer, den kulturen är jag så fachinerad över. Jag ångrar att jag inte gick fram och köpte deras skiva. Malin var mer rädd för att hon fick ögonkontakt med en av dom. :)

Vi var ganska nöjda efter vår runda i stan så vi åkte upp till breda sten och åt hamburgare. Muma så gott de satt i kistan.
Mätta och belåtna åkte vi ner till stan för en sista ragga runda i den gula faran. Åkte några varv i rondeller och hejjade på folk. Roligt roligt. Sen tröttnade vi på stan och allt folk så då åkte vi hem till Malin igen. Bytte om till myskläder och la oss i sängen.

Då kom goa Pernilla in med sin "Bibel om ens vänner" en jätte rolig bok med frågor som hon ville att jag skulle skriv i, "sånt man vill veta om ens vän men inte vågar fråga". Haha roliga och sjuka frågor. En sån bok önskar jag mig. Hur kul som helst. Hon är rolig hon mamma Pernilla :)

Efter vi vilat oss lite jag och Malin så åkte vi till hennes bror, Jocke i Bredaryd och hälsade på. Gurra, Harman och en till Jocke satt där och drack. Malin den rackarn tog sig ett par stadiga hon också. Att jag var sugen på öl när jag såg de andra dricka må ni tro! Men det va ganska skönt att va nykter när man såg hur de andra började bli vingliga och blanka i ögonen. :) Hur som helst så var det jätte kul att träffa dom. Dom är galna! :)

Jag och Malin var sugna på att åka in till värnamo igen och kolla om det var nått liv på kvällen så pojkarna åkte med i den gula lilla bilen. Trångt, men finns det hjärte rum så finns det skjärte rum eller hur det är man brukar säga.
 
Vi släppte av killarna inne i stan sen åkte vi runt lite, och det var livat. Folk överallt, och poliser. Vi stannade inte så länge jag och Malin, påvägen hem pratade vi om hur lyckliga vi är som träffat så fina killar :)

Jag tänkte verkligen på det när vi pratade, om att när jag ser, träffar andra eller tänker tillbaka på killar jag haft så påminns jag alltid om vilken fantastisk pojkvän jag har. Han är den finaste jag någonsin träffat. Jag är så lycklig :)
Underbar, fantastisk, vacker... Orden räcker liksom inte till för att förklara vilken underbar människa han är :)
 Min älskling!



Lämnade av Malin och sen åkte jag hem och sov. Vaknade sent idag. Det var välbehövligt att sova :) Skönt var det också!
Idag blir en slapp dag. En ångest dag, må dåligt och tycka synd om mig själv för att jag måste plugga. Det är en himla tur för mig att skolan är slut om två veckor för jag skulle verkligen inte stå ut en dag längre :/



PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0