Sova med lampa tänd

Klockan är mycket och jag har krypt ner i sängen. Hör torktumlaren går från nedervåningen vilket faktiskt är skönt eftersom då vet jag att jag inte är ensam hemma, jag vet att mamma och pappa är i närheten. Som sagt jag gillar inte att sova själv i huset. Igår när de var borta och jag skulle gå och lägga mig, helt ensam hemma så var det helt knäpt tyst i huset, mörkt och tomt. Jag gillade det inte alls. Jag sov med en lampa tänd på mitt rum, annars på nätterna brukar jag vilja ha det bäcksvart på rummet. Nu ska jag snart släcka ner på mitt rum och sova i mörkret, nu är jag ju inte själv i huset så nu går det bra igen.


Skola imorgon
I veckan ska jag försöka att gå så mycket jag orkar till skolan. Värken i huvudet efter operationen har blivit mycket bättre. Så himla skönt!


Det var allt jag hade att skriva för idag! God natt folket. Puss!


Kommentarer
Postat av: Foki

sv: Hihi tack. ;) ..Jasså? :D Ja, kanske! Men min kille säger iaf att det är hett när formerna syns. ^^



Haft en bra dag? :)



2009-05-04 @ 00:27:03
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0