Hunden Gösta, Farmorn Helene och Lastbils livet

Lastbil är så nice! Igår innan vi begav oss ut med lastbilen så åkte vi hem till Johans farmor och hunden Gösta på middag. Att jag var nervös, men det var inte så farligt som jag trodde, farmon var jätte söt och trevlig, god mat kunde hon laga också :) Att jag var mätt när vi gick därifrån! Och hunden Gösta var inte så farlig som han såg ut eller lät från början när vi kom. Det var trevligt att träffa Gösta och farmor Helene!

Igår kväll lossade vi uppe i Göteborg, jag körde truck! Hej vad det gick, eller ja kanske inte så värst. Lite bara, ibland. Det var skoj! Jag hade nog passat som truck förare tror jag. Kanske ska sattsa på det? .. Eller kanske inte. Efter vi lossat så åkte vi neråt mina hemtrakter, Limmared och sov. Trångt men ack så skönt jämte den underbaraste. Lite stel i ryggen när ja vaknade men det är lastbils livet. eller nått. Jag gillar´t.

I morse så åkte vi till Sjötofta och lastade. Där fick jag köra lastbilen, med släp :D Ungeför 5 meter bara men endå, Jag körde! Jag är en kung på lastbils livet nu vet ni. Jag gillar´t sten hårt. Johan är så söt. När det kommer en låt han tycker om så sjunger han med och diggar lite :D Jag kan tänka mig hur han har disco för fullt i bilen när han åker själv. Han är finast!

Nu är vi på väg upp mot Dalarna och ska lossa sen hem till Karlsborg ikväll igen. Jag gillar´t

Älskar min Johan :) PUSS

Kommentarer
Postat av: mimmi

jag sommarjobbar på ett lager i malmö, där får jag köra jätte mycket truck, svinkul! :D rätt svårt till en början, men sen lossnar det och man blir lite säkrare :)



hur kan det vara att du får köra lastbil? :)



kram Mimmi

2009-05-22 @ 18:17:12
URL: http://mimmismriko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0