PUSS

Lugna favoriter spelas från datan nu.  Spelades en fin låt nyss och då for mina tankar genast iväg.
Om ni bara visste vad kär jag är :) Jag verkligen älskar min underbara fina Johan!
Jag älskar hans leende, man riktigt smälter när han ler mot en :) Jag älskar hans varma blåa ögon när dom kollar in i mina. Jag älskar hans ljuva röst som får mig så lugn. Jag älskar hans händer, när dom smeker min kropp. Jag älskar hans famn , det finns inget bättre än att krypa tätt, tätt intill hans nakna kropp och somna. Det finns inget bättre än att vakna upp jämte min älskling :) I helgen ska jag få spendera tiden med min gos. Underbart.


Nu ska jag iväg och träffa Bea, en gamal klasskompis som jag inte träffat sen jag gick ut nian. Så mys!

Vi hörs sen bloggen! PUSS


Kommentarer
Postat av: Josie

Hej hej, allt bra? :)

2009-05-06 @ 21:07:35
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: mimmi

jag förstår precis alla de känslorna! kärlek är livet! finns inget bättre :D jag älskar min pojkvän! ^^



vad ska ni hitta på för mys i helgen? :)



kram kram

2009-05-06 @ 22:27:58
URL: http://mimmismriko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0