Dagen

Nu kom jag precis hem! Sparkade av mig skorna och hängde upp jackan i hallen. Växlade några ord med mamma sen gick jag raka vägen upp till mitt rum på övervåningen och la mig i sängen. Nu ligger jag här med datan i knäet.

Tänkte beskriva min dag tillsammans med Malin. Efter den hektiska morgonen satte jag mig i bilen och körde mot Värnamo lite smått stressad för att hinna in samma tid som Malin kommer med bussen. När jag svänger in i Värnamo ringer Malin och frågar vart jag är, då hade jag cirkus gurka 2 minuter till stationen. Jag log i bilen för mig själv och tänkte - Vad bra jag är! Bättre timet kunde det inte bli, eller jo 2 minuter. Men då hade allt vart perfekt och det hade inte passat min image. Bra men inte perfekt, det är jag i ett nötskal :) Hur som haver Malin var glad att se mig trotts allt. Det var hon inte i morse när jag ringde (A)

Vi gick på stan, vädret var inte på topp. Men det kunde varit värre, vi slapp regn skurarna. Tomma magar och smått stressiga ropade mat efter oss så vi gick och satte oss på Stigs caffe och åt. Jag åt en god räk sallad... Och en bulle. Mums!

Efter en vända på stan åkte vi ut till syster min en snabbis och hälsade på. Hon var inte riktigt kry, stackarn. Hoppas hos blir frisk snart!

Efter vändan ute oss syster så begav vi oss hem till Mailn i Forsheda. Vi rensade ut hennes gadrob. Oj oj vad kläder människan har! Det tog sitt lilla tag att gå igenom alla kläder må ni tro. Ja fick med mig en ICA kasse fullproppad med kläder. Jätte kul :)

Nu är jag helt slut. Ont i huvudet. Ska ringa och prata lite med J sen sova tror jag. PUSS

*Bilder från dagen dyker upp så fort jag fått dom skickade av Malin


Kommentarer
Postat av: malin

Tack för idag mina lilla milla ! :)

Du är bääääääst , efter mig då ! ;)



KÖSSS

2009-05-07 @ 22:09:29
URL: http://maaalinens.blogg.se/
Postat av: Jessica

Bara bra=) hoppas du har haft en bra dag oxå=)



ska du göra nåt kul i helgen?

2009-05-07 @ 23:54:52
URL: http://jessejesse.blogg.se/
Postat av: mimmi

det låter som att ni hade en riktigt mysig dag :D

shoppa du någonting när ni var nere i stan?

önska någon kunde ge mig en ICA kasse med kläder haha :P



ha en bra dag, kram Mimmi

2009-05-08 @ 07:43:20
URL: http://mimmismriko.blogg.se/
Postat av: dita

sv: aaah det har du så rätt i, förutom att jag inte solar dåeh ;)



Vilken hetsig dag, känner stressen i mig haha, en sådan typiskt dag känner jag faktiskt igen ;)



ha en great helg, kram!

2009-05-08 @ 08:05:12
URL: http://diitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0