Ja hopp över provet

Rätten till stöd och hjälp. Lagar hit och dit är vad jag pluggar på. Det går inget bra. Jag kommer aldrig klara provet imorgon. Jag skulle pluggat på mer innan, men jag har faktiskt inte orkat, och det är sant. Jag har varit trött och haft ont i huvudet varenda dag sen operationen, det är inte förens igår som jag orkade vara uppe hela dan, utan att må piss. Som tur är har min lärare erbjudit mig att göra provet en annan vecka :) muntligt till och med. Hon är allt lite snäll min lärare.

Just nu försöker jag ringa hem till henne, tutar upptaget. Tänkte säga att jag gärna tar ett annat tillfälla att göra provet. Imorgon har jag bara en lektion och det är då vi ska skriva prov. Lite onödigt att åka in till Värnamo då om jag endå inte ska göra provet. Så det blir ingen skola imorgon, och ingen skola på torsdag för min del. På torsdag är det idrottsdag, och jag får inte vara med och idrotta än pga operationen. Så ledig :) Gott!



Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Hej tjejen. Hoppas du repat dig. Tack för dina kommentarer.

2009-05-05 @ 22:40:49
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Postat av: mimmi

Vad är det du opererats för?

Vad skönt med snälla lärare, vissa är så jävla tråkiga och dåliga, och blir stenförbannade om man vill ändra något i deras planering!



Det är svårt att plugga när man är sjuk, vet inte om jag någonsin pluggat när jag haft feber? Men planering är ju det viktigaste, så man slipper att sitta med allt sista dagen ;)



Kram Mimmi

2009-05-06 @ 07:28:40
URL: http://mimmismriko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0