Jaa!

Sista skol dagen igår va bra. Vi fikade, kollade på klipp på klassen som vi hade spelat in under årens gång. I matsalen sjöngs det "Vem vill gå i ettan nu, vem vill gå i ettan nu ..."

Efter skolan åkte vi runt i stan, spelade hög musik, tutade på folk :) Vi gjorde vår grej. Efter det åkte vi upp och tog en glass på mc donalds.

Jag åkte hem, bytte om föjde med hem till Elinor en runda sen åkte vi och de andra tjejerna ut till Anna där vi målade på lakan och fixade lite till lastbilen som vi ska åka på studenten.

Efter det drog jag vidare till Bredaryd för att träffa Malin. Vi satt hemma hos Jocke och delade på en vinare sedan körde han in oss till Gislaved. De va inte så livat när vi kom dit, klockan var heller inte så mycket. I vilket fall som helst beställde vi öl, killen dom hälde upp gjorde så att de skummade över, så han försökte på nått och de skummade över igen. De slutade med att vi betalade för två och fick fyra. Han sa att vi skulle tänka på han dan efter :P

Vi drog till Tina där jasse och Patric också var och drack eftersom det inte va så livat i stan. Det var inte meningen att ja skulle dricka, men där fick ja massa öl och blev rätt full. Vi drog in till Gislaved sen och hade så kul :)
Jag frågade folk om ja inte kunde få deras autograf med min stöt penna :D de va kul!
Sen hjälpte jag till att sälja godis i ett marknadstånd hos några gubbar.
Det blir lite galet ibland med några öl för mycket. Men jag gillar´t! Min goa kusin och hans kompisar kom och körde hem mig och Malin sen :) De va trångt, ja låg raklång över Jim och Malin där bak. Ingen familje bil där inte.

Hur som haver. Idag vaknade jag tidigt med en öken känsla i munnen! Svepte ett glas vatten sen gick jag och la mig igen. Vaknade, duschade, åt och pratade lite med mor och far sen begav jag mig till jobbet kl 2.
Det va riktigt roligt att komma tillbaka och jobba igen efter så lång tid jag varit borta nu!
Vi hade det mys pys.. Vi åt glass och jordgubbar sen grillade vi på kvällen och det var riktigt varmt när vi satt ute och åt :)

Slutade klockan nio, har bara varit hemma och tagit det lugnt. Sen varit fylle chaffis åt Jocke (Malins bror), Johan och Oskar :) De va längesen jag träffade Johan! Jag umgicks mycket med dom förr. Vi pratade massa gamla minnen! Va roligt vi hade!

Nu ska ja nana! Hörs imorgon. PUSS

Kommentarer
Postat av: mimmi

kolla in oss från Skåne när vi tävla SM i helgen, på bloggen :D



Har du haft en bra helg? med mycket värme? :)

2009-06-02 @ 12:12:35
URL: http://mimmismriko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0