Gillar inte idag

Söndag. Jag gillar inte idag, nej jag gillar inte denna dag alls. Just denna söndag ialla fall. Jag har inte gjort ett skvatt idag. Bara latat mig. Legat ute på altanen, i hammocken. Grubblat lite över mina framtids planer och jag kom inte fram till nått, jag vet inte vad jag vill. Bara att jag vill jobba med människor, men vart i sverige vet jag inte. Inte i Gnosjö ialla fall.
Jag får helt enkelt se efter sommaren hur det blir, vad det finns för lediga jobb då, och vart nånstans.

Jag kan nog göra denna dag som jag tycker är så tråkig till en rolig dag. Men, jag har ingen ork till det så jag få helt enkelt tycka att den är tråkig. Tråååkigt.

När mamma och pappa kommer hem så ska jag och mamsen sätta oss ner och skriva inbjudningar till studenten ialla fall, det kanske kan va dags att göra det nu tror jag.



Jag måste börja bli bättre på att ta kort, för visst är det kul när det dyker upp lite kort i bloggen?'


Nu kom mamma o pappa hem. Jag är sällskaps sjuk så nu ska jag gå ner till dom.

Hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0