framtiden

Tankar tankar tankar.

Jag längtar något oehört mycket till sommaren, just för att sommaren kommer bli min egna tid. Jag kommer växa en bit, jag ger mig in på något helt nytt. Det är min grej. Jag är ganska nervös över det jobb jag tagit på mig i sommar.
Jag ska klara det!

Under de 8 veckor jag är i Halmstad ska jag börja leva ett annat liv än vad jag gör här hemma. Jag känner en sån motevation till det :) Jag ska ta tag och börja tränings cykla som jag gjorde förr, det kunde bli min 3 mils runda 3 gånger i veckan då. Jag älskade att cykla iväg. Nu när skolan är slut kommer jag inte ha nått måste nästan varje dag :) Då har jag tid och ork till annat. Jag älskar Halmstad, på sommaren. Det är min sommar stad! Sommarn kommer bli toppen, jag hoppas det! Jag älskar Johan och jag hoppas vi tar oss igenom sommaren, då vi kanske inte kommer att ses så ofta.
Det kommer bli jobbigt.

Jag är då allt lite bortskämd här hemma, jag är van vid att bara slänga min tvätt i tvättstugan och få den tvättad. Lika dant med att jag är van vid att någon här hemma lagar mat. Snart får jag sköta allt det själv. Haha jag tror speciellt det med tvätten kommer va jobbigast.
Men jag fixar´t.


Efter sommaren kommer jag antingen bo hemma ett tag och jobba här i närheten om det finns jobb här, just för att bo hemma och kunna spara. Annars vill jag flytta till en ny stad, spelar ingen roll vart :) Det blir spännande.
Undra vad jag gör och befinner mig om ett år?


Jag hoppas att jag är tillsamman med Johan, min underbara skatt som får mig att må så bra.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0