Jag gillar´t

Vad jag sov gott i natt. Och vad jag vaknade gott. Och vad roligt jag hade i skolan, en halv lektion, mycket skratt med vännerna och sen fika efter det och sen lite plugg hemma hos Elinor. Mys dag! Värken i huvudet är nästan helt borta idag :) Så otroligt skönt. Åt Ben & Jerrys glass från GB idag, ice cream cookie sandwich. MUMS så god den var!

I morgon är det tisdag, vänta och se det säger älsklingen hela tiden i telefonen. Jag undrar var han har på lurt. Min lilla älskling. Antingen säger han bara så för att skoja med mig, eftersom han vet att jag bli så himla nyfiken och vill ha reda på vad han menar, eller så, tja, är det nått speciellt. Jag undrar vad. Gaah. Nyfiken ju!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen, lyssna på lugna favoriter och mysa. Puss

Kommentarer
Postat av: Madicken

Ha en bra dag :D

2009-05-04 @ 20:41:24
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0