kropp och själ

Idag har jag bara jobbat ett kort pass på morgonen. Skönt att komma upp tidigt för ovanlighetens skull. Det händer ju inte så ofta som sagt. Jobbig men skönt att gå upp tidigt, bara man har nått att göra, som idag.




Nu har jag precis tagit mig en välbehövlig dusch. Både för kropp o själ. Har håret uppsatt i handduken och min siden kimono på mig och mina dun tofflor. Känns mysigt.

Ska strax göra iordning mig och åka och hämta Malin, och sendag vidare till Värnamo och leta efter ett par svarta byxor som jag ska ha på mig på begravningen som är på fredag. Tja, sen blir det nog bara mys med söt Malin. Känns som en titta-på-film dag när man kollar ut.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0