önskelista

Dålig uppdatering här, jag vet. Men just nu händer det inte särskillt mycket mer än att jag jobbar. I morgon har jag jobbar 10 dar i rad. Och det är faktiskt skönt! Jag trivs så himla bra :) Men det ska bli ännu skönare att vara ledig i helgen så klart. Första lediga helgen på väldigt länge. Det känns så kul att ha mycket jobb speciellt när man trivs.

Hur som helst ja skrev just min önske lista som mamma bett om som ser ut så här:

* Två stycken bords lampor
* En vit spegel
* En lägenhet i Värnamo för 500 tusen
* En trams am eller en folkswagen bubbla
* Hoppa fallskärm
* Plasma tv och hemma bio paket
* En solros
* Middag med familjen på thai resturangen i Gislaved

Tja det är ialla fall en önskelista, inte för att jag tror jag kommer få allt men endå :)


Kommentarer
Postat av: chatarina

du är för gullig

2009-11-04 @ 14:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0