söndag?

Varför känns det som söndag?

Tänkte säga att det är för att jag jobbat i helgen och varit ledig några dagar nu mitt i veckan
men det stämmer inte.

Jag var ledig i helgen. Eller tja, jag jobbade söndags natten men sen har jag varit ledig måndag tills idag.
Jag tror det känns som söndag eftersom jag var iväg hela dag igår och träffade vännerna och i dag också, sånt som man i vanliga fall oftast bara hinner med på helgerna.

Hur som helst, blev en tripp till Ullared med Hanna och Lisa idag! Vi begav oss tidigt, var där redan när de öppnade. Fyndade fina påslakan, ett kakfat och en väska sen resten bra-och-ha-saker, ni vet schampo och balsam, duschcreme och sånt.

Hur som helst, nu ska jag krypa till kojs. I morgon jobbar jag 12.00 till 21.00

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0