Ta mig tillbaka! Till underbart sommar väder, en road pripp i Sverige


Jag saknar att åka iväg och inte behöva tänka på alla vardagliga saker, bara njuta och göra det som faller en in, ta bilen och åka vart man vill, skara, göteborg, skåne vart som helst och bara stanna upp och njuta i den vackara naturen


Jag saknar att åka till en mysig stad jag aldrig varit i förr, stanna upp och bara leva i nuet och njuta


Saknar att hitta en camping och slå upp tältet på, avsluta dagen med en kall öl och umgås med sällskapet.
Saknar att känna sig solbräd och fin, lycklig och full av livet


Sommaren är det bästa jag vet. Sommaren 08 road trippen kommer jag aldrig glömma! Jag vill göra om den igen! Allt var så enkelt och härligt, vi tog bilen och åkte bara, stannade där det fallde oss in. Åh hälriga sommar

Om någon är på en vecka i sommar på att ta en road tripp så säg till!


Kommentarer
Postat av: anna

fan vi skulle ju åkte på road tripp i somras. vad hände....?? men vi ska ju åka på 20 års musikal alltid något att se fram emot! pusss

2009-11-30 @ 16:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0