bak

Ja undrar hur kakan blir. Gick efter ett gammalt sockerkaks recept där man skulle ha potatis i. Ja vet att ja bakat den en gång innan och den blev gudomligt god. Nu när jag gjorde den blev smeten fast och konstigt. Ja minns inte om det var så sist. Jag föjlde receptet så den borde bli bra. Just nu är den i ugnen. Få vänta och se, visserligen är det inte jag som ska äta den så det kvittar (haha!) Nej men, tänkte att mor min kunde bjuda på den i morgon när hon ska ha meditation hemma. Den blir säkert jätte god!
 
Nu ska jag åka upp till tölstorp och gå runt sjön :) Det är jätte fint i den skogen och jätte bra vandrings spår. Synd att inte simhallen var öppen i dag  för i så fall hade jag avslutat med ett plurr i badet. Simhallen liggen nämligen precis vid vandrings spåren. Hur som helst, det lär bli en lång och skön dusch när jag kommer hem :)

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0