sorg, ångest, tomhet, glädje och smärta

Min dag har blandats med alla möjliga känslor som sorg, ångest, tomhet, gläde och smärta.

Tidigt på morgonen idag fick jag reda på att farmor gått bort. Sorg ångest och tom känner jag mig.
Om jag endå låtit henne veta att jag brukar tänka på henne. Nu är det försent.
Det fina med allt är att jag vet att hon inte längre känner någon smärta. Där hon är nu är allt bra!

Att åka och jobba efter det beskedet var tungt men jag är glad att jag gjorde det för det fick mig att tänka på annat. Slutade klockan två och då åkte jag, mamma och pappa ut till Sandra och där bara vi umgicks som förr när hon bodde hemma. Åt, myste och såg på film. Allt var toppen förutom att jag svimmade :/ Jag hoppas verkligen det bara var ett blodtrycksfall och inget med att göra efter jag opererade mig i huvudet!
Usch vad jag avskyr den känslan när man svimmar.

Min familj är finast!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0