feel good

Livet har kännts på ett helt annat sätt nu efter skolan, allt är mycket mer skönare, lugnare och roligare. Jag trivs verkligen med detta liv som vuxen. Att själv bestämma och ta egna beslut, och framför allt att inte längre ha en massa måsten som fanns när man gick i skolan.

Utan mina vänner vet jag att jag inte alls hade kännt så här bra som jag gör nu. Dom finns alltid vid min sida och umgås med dom är det bästa jag vet. Dom är mina lyckospridare helt enkelt  :) Och ja utan familjen hade det heller inte gått. Dom är bäst.

Hur som helst allt flyter på så bra nu som jag skrivit innan och jag är så lycklig. Vissa saker är nog bara meningen att man ska vara med och gå igenom. Vissa människor visar sig vara en helt annan än den man trode. Det bästa med jobbiga saker är att man blir så mycket stärkare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0