fredags mys

Åh vad jag trivs bra med att jobba. Troligtvis för att jag har världens bästa jobb. Eller ja timvikarie jobb men endå. Jag sover bättre och mår bättre och det känns himla skönt att jag snart har jobbat min 4 helg i rad nu, nästa helg blir femte. När denna månaden är slut så kommer jag ha jobbar 160 timmar. Inte illa va :)





Ikväll har jag haft fredags mys. Ätit god mat med mamma och pappa, potatid och lax! Mums fillibabben.
Sedan har jag skruvat ihop min golvlampa som jag köpte på ikea igår, möblerat om i rummet och sedan myst med kex ost och vindruvor.




Nu ska jag tvätta av mig dagens smink, ta på mig pyamas och krypa ner i sängen och fortsätta mysa i mitt mysiga rum. Jag älskar lugna sköna kvällar, speciellt med ljus tända. Det får allt extra mysigt. Jag hade gärna tagit mig ett glas vin, Blue nun men nu ska jag upp tidigt i morgon. Efter ett glas vill man bara ha ett till osv (A)
Jag få nöja mig med gott kallt vatten.

Natti natti gott folk


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0