Great

kväll blir det ett lagom pass såhär efter att jag jobbat helgen, 15.30-21.00. Det regnar ute så jag känner inte för att gå en långrunda. Tänker gå till och hem från jobbet istället så jag kommer ut! Annas är dagens planer inte några. Även fast jag jobbat fredag till söndag så har helgen varit bra. Jag har hunnit med att fira pappa med att äta ute och i lördags efter jobbet föjlde jag med Johannes, Johan och Magnus, åkte runt och drack öl. Söndagen gick bra att jobba som tur var, började inte fören 14 så kroppen hann berrätta för mig att öl är inget bra om ni förstår vad jag menar, med huvudvärk och så!

Nu har jag bara två helger till att jobba sen har jag jobbat fem helger i rad. Vilket inte alls känns som jag gjort eftersom jag hinnit med roliga saker som vänner och familj :) Its great

Imorgon är jag ledig, på tisdag och onsdag också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0