icke

Denna icke mänskliga dag gick bra. Jag kom upp i tid och det var faktiskt inte så hemskt som det oftast är, just precis när klockan ringer och man tvingas gå upp. Jag brukar bara vilja lägga mig igen och skita i allt. 

Men så kändes det inte idag. Skönt var väl det. Slutade jobba vid två tiden. Kom hem och städade sen var jag så trött så trött så jag somnade en stund. Mer har jag inte gjort idag.

Funderar på om jag ska ge mig ut på en promenad i mökret nu. Men jag få se. Som sagt är jätte trött idag!
Men o andra sidan så lär jag sova mycket skönare inatt om jag varit ute och gått. Så tja, det få bli en promenad nu! Och det är kallt ute! Brr fy hundan. En varm dusch sen... :)

hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0