Jobb i jönköping

JOBB
Var på arbets interjuv i Jönköping idag på ett personligt assistent jobb. Det gick bra och om jag vill ska jag börja gå jämte redan på lördag. De skulle redan anställt en den första denna månaden det är därför jag får börja med så kort varsel. Men ju mer jag tänker på jobbet blir jag osäker. 85% är bra, men jag tror inte jag passar det jobbet. Jag trivs så bra inom det jag jobbar med nu. Fast att jobben är inom samma "ram" så skilljer sig jobben mycket! De ska ringa i morgon men jag tror jag kommer säga nej och rekomendera Hanna! Hanna skulle passa detta jobbet perfekt tror jag. Jag får helt enkelt vänta, vara nöjd med timvikarie jobb och hoppas på nått vikariat snart. Bätte att trivas och känna att det är rätt. Där jag är nu känner jag är rätt, det är på gruppboende jag vill vara och jobba.

Hur som helst. Nu ska jag och Linus sova :) Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gullig du är som tänker på mig Millan :) Jag har ringt nu iaf så får se vad som händer. Hörs sen! Puss på dig

2009-10-09 @ 14:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0