lediga dar

Mina lediga dagar började igår då jag åkte in till Värnamo och lunchade med Sandra innan hon började jobba, sedan kom hon med den briljanta iden att jag kunde följa med ut till henne och Thomas och sova över då hon bara skulle jobba till åtta.

Onödigt att åka hem där emellan så jag fick nyckeln hem till henne, sendan åkte jag och hämtade Hanna och hennes hund eros och så åkte vi ut till Sandra och hämtade Måns i hund gårn och så gick vi en runda med hundara :) Hanna och Eros är världens sötaste :)

Efter att varit inne i stan och lämnat Hanna och Eros var klockan halv åtta så jag tänkte att jag lika väl kunde åka upp till burger king där sandra jobbar och hålla henne sällskap tills hon slutar. När jag klev ur bilen och skulle gå in kom jag på vad jag hade på mig - foppa tofflor, kjol och en tjock vinter jacka. Tvekade ett tag om jag skulle gå in, jag såg ju fullkomligt från vettet ut eller nått liknande. Men den tanken försvann fort. Jag skiter fullkomligt i vad andra tycker om hur jag ser ut :)





Syster måns och Thomas










Denna dag vaknade jag upp ute i Åminne hos syrran, sovit som en prinssesa med endå såå trött. Åkte hem tidigt och städade och städade sedan slockande jag i min säng nån timma. Efter det blev det en god räkpaj som mamma lagat :) Hon är världens duktigaste :) Sen begav jag mig ut på en promenad i kylan också. Det var nog allt. Intressant va! Kanske inte, men finnemang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0