Skräck/näradöden upplevelse

Skräck/näradöden upplevelse. Eller ja kanske inte riktigt men det var lite smått läskigt och kunde blivit en nära döden upplevelse innan när jag var ute och gick.

Som sagt gick runt töllstorps sjön och då mitt under alla tankar som far runt i skallen dyker den här tanken upp:

"Det är älg jakt idag"!.

Fanken nästa tanke lyder:

 "Tänk om det sitter en jägare i skogen som tror att jag är en älg, och så Pang så skjuter han mig"

 
Ja får lite smått panik och nästa ögonblick vad tror ni inte jag få syn på då? Jo en jägare som sitter hukad i skogen med sitt gevär. Tur var så sköt han inte, då hade jag både varit synsk och död.

Haha. Hur som helst nu sitter jag här och äter det godaste jag vet, (tror jag) vindruvor. Mums.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0