Välkommen hem Linus

Välkommen till ditt nya hem!

Idag var jag och hämtade min kisse misse, vår nya familjemedlem. Vilken tuffing, gick jätte bra att ta med honom. I bilen satt han i mitt knä och kollade ut och var jätte nyfiken på allt som rörde sig utanför. Sedan när han hade spanat klart la han dig i mitt knä och busade sedan somnade han gott och tryggt innanför min tröja.
Väl hemma var han på upptäcksfärd i huset, åt lite och sedan spanade han runt och när han kände sig hemma började han busa med leksakerna och nu ligger han här trött och sover vid min sida i sängen. :)

Tänkte döpa han till Rasken men han är mer en Linus :)








Min sötnos


Kommentarer
Postat av: Hanna

sicken sötis, vill träffa!!

2009-10-09 @ 14:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0