bra

Ja må då säga att jag mår bra :) Det flyter på bra men jobb och mina vänner är dom underbaraste som finns och på tal om min familj, dom är de finaste som finns. Ja, det känns himla bra faktiskt med det mesta just nu.
 
Idag har jag varit ledig så dagen tillbringade jag i Värnamo med Amar och Chirin, otroligt söta och goa!
Fick en vattenpipa som de köpt när de var i Libanon nu i sommras. Att det ska rökas på nu! Typ. :)

Ialla fall vi hade bara bestämt att vi skulle ses över en fika med det slutade med att vi åkte och prov körde nya bilar, åt gooood mat hemma hos chirin och fikade (igen) på mc donalds. Klockan bara tickade iväg :)
Väldans trevlig dag!

Efter fikat åkte jag ut till sandra och Thomas en runda, alltid lika trevligt där ute! och sist men inte minst så åkte jag och träffade Elinor en sväng innan jag åkte hem. Toppen dag!

Nu ligger jag här i sängen, klockan är tolv och jag tänker sätta på en bra film för att hålla mig vaken ett tag till. Jobbar natt i morgon :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0