drömmar

Halv två öppnar simhallen och då ska jag dit och simma. Men nu innan det ska jag städa mitt rum och bädda rent. Finns det nått skönare än att lägga sig i en renbäddad säng? Jag tror inte det.
Hur som haver jag drömde en massa konstigt i natt, att jag var i på nån bongård och kollade på små gris bebisar, som såg ut som små små hund valpar. Och sen ville jag tatuera mig men då kom en gamla vän till mig och sa att jag inte fick. Ja o sen åkte jag buss och vid vägkanten kom det indianer och vandrade, hur många som helst. Alla var hel skumt. Igår natt drömde jag att jag att jag väntade barn men Johan samtidigt som sandra och thomas.
Allt kan bli så knasigt när man drömmer :)

Men hur som haver. Nu ska jag städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0