ensam helg

Känns lite ensamt att gå och jobba i natt igen faktiskt. Fast jag är inte avundsjuk på alla som dricker bara på alla som umgås med sina vänner. Jag saknar mina så mycket! Men i veckan ska jag och Hanna försöka hinna ses ialla fall! Jag jobbar ganska mycket just nu. Hur som helst, jag ska försöka göra det bästa av situvationen inatt, jag ska köpa med mig nått gott och mysa framför tvn och senare gå och små pula lite, städa och baka. Det är faktiskt ganska mysigt att jobba natt endå. Jag har lyckats bra med att vända på dygnet så det går bra. Skulle kunna jobba nån till natt nu när jag endå är på gång, men i morgon är jag ledig. och på måndag jobbar jag hela dagen lång, dubbelt pass. Och på tidag, ja då jobbr jag natten till onsdag. Det är tur att jag har lätt för att hålla på såhär, vända på dygnen hipp som happ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0