götet

Mys mys mys. Nu ligger jag här i mitt stora mysiga rum men en massa levande ljus. När jag skaffar mig egen lägenhet så ska jag inreda med massa ljus som jag ska ha tända på kvällarna. finns det något mysigare än levande ljus?

Jag bestämde mig för att åka till Göteborg på lördag, min vän Becka ska föjla med så det blir perfekt! Hon har varit på gruppbostaden innan så hon känner personen vi ska åka med. Kommer bli roligt :) Jag hoppas vi hinner komma hem i tid på kvällen bara så att vi kan åka och kolla på flickan som lekte med elden med elinor som vi hade tänkt att vi skulle göra från början!



Hur som helst this is great! Alltihopa!


Kommentarer
Postat av: anna

ja vill me på bio vart ni än åker!!!! ring om det är nått babe

2009-10-01 @ 18:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0