Haj

Nu har jag varit ute och gått i 40 min, om det inte regnade hade jag gått längre för idag var det skönt att gå, bortsett från regnet då. Det är bra att jag har Johan som tjatar på mig annars hade jag nog skjutit upp den här rundan idag till en annan dag. Jag brukar jämt komma på bra bortförklaringar till varför jag inte behöver gå. Som idag att det går ju inte gå när det regnar. Men som sagt jag ska jag ska jag ska. mest för att choka alla andra att jag faktiskt kan :)

Johan frågade innan om jag skulle ta paus från detta över helgen. Men självklart inte! Vi ska ut och gå :) Ialla fall jag!

Men nu börjar jag om en kvart :/ och jag har bara hunnit föna håret efter duschen. Nu måste jag kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0