Happy me

Woho gick upp tidigt idag. Redan klockan sex, eller okej jag låg och drog mig i sägen ett tag men kl 6.45 var jag på jobbet. Jobbade bara till klockan 10.45 idag. Skön arbetsdag. Hur som haver idag ska jag åka och fika med min älskling :D han åker förbi smålandsstenar idag. Blev så glad när han sa det :)
Fick jag veta nu när jag kom hem att Sandra och Måns kommer hit idag :) Också himla trevligt.

Att jag inte går upp tidigt varje dag, tänk så mycket man få gjort och så bra man mår.


Imorgon ska jag umgås med mamma, vi ska ner och kolla på en teater som dom jag jobbar med ska spela upp på Brahefestivalen som är nu i helgen. Dom är så duktiga såå :) har tjuv tjikat lite på youtube där ett klipp finns med sen när de spelade in sin skiva. Jag älskar teater heter klippet :) Man blir så glad, de sprider sån glädje :)
Igår var de med på tv 4 nyheterna också :) Ska bli kul att se dom uppträda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0