rent

Jag städar för fullt här hemma. Har städat hela neder våningen och ska snart ge mig på mitt rum, finns inte så mycket och städa här som tur är, det var inte längesen jag städade mitt rum. Men hur som helst så blir det jätte bra efter jag dammat, dammsugat, torkat golven, tvättat och haft mig. Snart är jag klar här inne i huset och då ska jag ge mig ut och tvätta bilen. Det känns inte bra, vet fanken inte hur man gör och vad man ska använda för medel. Slutar säker med att jag åker ner till macken och tar biltvätten. Bara det blir ren så?

Själv ser jag ut som "hej kom och hjälp", jag har varken duschat eller fixat till mig det minsta sen jag steg upp idag. Efter jag städat bilen tänker jag ha egen vård :) Ansiktsmask, hårinpackning, rakning och fixa naglarna, ja allt :)

Men nu, städa mitt rum och sen tvätta bilen :/ Vad jag är duktig, ingen har inte ens bett mig göra nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0