spökligt

Igår när jag skulle sova kändes det jätte konstigt precis varje gång jag höll på att somna. Det kändes som om någon var i rummet och jag hörde så väl mamma och pappa sitta nere vid tv:n. Det var en jätte obehaglig känsla som spred sig i kroppen, jag var så rädd att jag varken kunde röra mig eller ropa på dom där nere. Till slut vaknade jag till från "stelheten" och allt kändes bra igen och så precis när jag skulle somna om igen kom samma känsla tillbaka och jag var lika rädd igen men denna gången "drömde jag" att jag slet mig upp från sängen och kämpade mig mot min dörr för att ta mig ner till mamma och pappa, men jag slets tillbaka till sängen och då vaknade jag till och den obehagliga känslan försvan, igen då jag försökte somna om och då kom känslan tillbaka att någon var i rummet, och att jag inte kunde röra mig, det kändes som någon drog i täcket hela tiden. Jag var helt stel. Det äckliga var att jag var så medveten om allt att jag omöjligt kunde ha somnat och drömma detta. Det var så verkligt. Usch. Till slut när jag lyckades slita mig loss från denna stelheten i sängen vågade jag inte blunda igen eftersom varje gång jag gjorde det blev det så där läskigt så jag gick ner till pappa och mamma och la mig i soffan.


Det var kusligt.




Idag sökte jag ett personligt assistent jobb i Jönköping! Jag hoppas jag får det!

Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en bra dag idag :)

2009-09-21 @ 10:18:58
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Leia

Spökar det hos dig kanske :O

2009-09-21 @ 12:43:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: mikaela

najs blogg du har ! ;p kolla in mina teckningar som jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar <3

2009-09-21 @ 21:19:51
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0