städat

Nu har jag städat bilen, om jag haft mer tid på mig hade jag gett mig på att tvätta av den utvändigt också men det få vara tills en annan gång.

Hur som helst denna dag känns världelös. Jag är trött och känner inte för att jobba. Men det posetiva är att jag vet att det kommer vända när jag kommer till jobbet. Det är faktiskt roligt att komma till jobbet varje gång. På jobbet glömmer jag allt annat för tillfället. Och det är kanon! Så när jag tänker efter, jag känner nog för att jobba endå.

Hur som haver, jag hoppas att jag är pigg ikväll när jag slutar så att jag orkar åka och träffa tjejerna hemma hos becka, Anna kommer dit också och henne har jag inte träffat sen evigheter. I vilket fall som helst så åker jag nog dit en runda så jag få träffa dom lite ialla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0