grrrr

Ligger i sängen och lyssnar på REM, just nu spelas låten everybody hurts. Åh! Hold on.

Det är super duper mys i mitt rum nu när det är städat, igen som Johan sa
- Du hinner ju inte städa förens du stökat ner igen. Riktigt så är det inte.
Men jag är allt bra på att slänga kläderna på golvet efter dan, och ja sprida ut
mina saker. Jag är allt lite bekväm av mig. Men jag gillar när det är städat och fint,
det är ju så mycket mysigare då. Förresten köpte en liten sak till Johan som jag  tyckete
att han skulle ha, men den är så snygg så jag funderar på att behålla den själv (A)
Den passar bra i mitt rum. Fast, han ska få den :)
Hur som helst nu ska ja se hur länge jag kan hålla iordning på rummet denna gången.

Till en annan sak. Jag måste visa er lite snygga plagg som jag vill ha!


Antingen denna söta kappa i nån av färgena från HM.

 


Eller denna kappan lite mer "stilig", finns i svart också också från HM



Sen dessa två västar är ju så fina.
Jag vill ha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0