förlåt

Stackars Johan som får stå ut med mig när jag i prencip bara jobbar och sover. Var ute och träffade vännerna idag, det var verkligen vad som behövdes för jag ruttnar och blir deprimerad när jag bara är hemma. Det är svårt när de flesta pluggar dagtid och jag jobbar kvällar för det mesta men idag var ingen sån dag :)
Mina vänner är verkligen dom finaste. Jag har alltid roligt med dom!

Jag måste komma på nått sätt att få ut mina känslor på istället för att låta dom gå ut över nån annan (förlåt för det). Känns som Johan får ta det ganska mycket, när jag känner mig nere blir jag så osäker på mig själv, känner mig värdelös, ensam och att jag inte duger och det måste vara hur jobbigt som helst för andra.

Jag har inte kommit igång med simningen än men nästa vecka jobbar jag inga nätter så då ska jag försöka få igång normala rutiner på dagarna, gå upp i tid, äta ordentligt och simma. Kanske inte känner mig lika nere om jag håller på med något, som med simningen förhoppningsvis.

Kanske hösten har något med detta att göra också? Hur som helst är ledig nån kväll nästa vecka och då ska jag umgås mer med vännerna :) Dom får mig alltid glada.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0