slapp dag vaken natt

Vaknade tidigt idag. Klockan halv 11 befann jag mig nere på biblioteket och kollade på teater med mamma och Sandra och tillsammans med mååånga andra. Teaten var jätte bra och rolig, dom som spelade var jätte duktiga allihopa :)

Mer än kollat på teater idag har jag inte gjort. Jag har legat i sängen och sovit, slappat och slappat och laddat upp batterierna. I natt ska jag jobba och jag har tänkt att jag ska städa, tvätta (ja jag kan tvätta Johan :)) baka och dona natten lång. Så imorgon när morgon personalen kommer, och de boende vaknar så är det rent och fint och finns nybakta frallor och mumsa i sig till frukost, och bullar till eftermiddags kaffet när de boende kommer hem från jobbet :)

Ja det är vad jag har tänkt ialla fall att jag ska göra. Vi få dock se vad jag orkar i natt :)
Om jag inte gör allt i natt så har ju två nätter till på mig :)


Hur som haver PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0