dam

Nu är jag dam som Anna säger att man blir när man fyllt 20, själv räknar jag mig bara som vuxen.
För visst är det så? Jag är ialla fall inte längre en tonåring och det känns bra, just för att jag känner mig vuxen.

Jag har samlat på mig en massa vuxen poäng, så som egen bil, lägenhet, jobb, jag stor handlar mm.
Jag verkligen älskar vuxen livet.

Jag har planer framöver på vad jag vill och det känns också bra. För visst måste man ha mål och drömmar här i livet. Det är ialla fall vad jag tror.

Detta året ska bli ett riktigt ego år där jag bara ska fokusera på mig själv.
Jag har egna uppsatta punkter som jag ska uppnå och klara av men dom håller jag för mig själv,
mest för att jag inte gillar när det blir för stor press.

Hur som helst det känns som en bra start på livet som just börjat!



Dagens planer: Åka till jobbet på APT-möte och efter det åka till Jönköping med familjen och äta på jensens och sen åka och se river dance. Så bli så jäkla häftigt att se! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0